کودکان و نوجوانان خراسان شمالی منتخبین کشوری جشنواره شعر، داستان و سروده های محیط زیست

جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره شعر ،داستان و سروده های محیط زیست به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  به نقل  روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از منتخبان دومین دوره جشنواره شعر، داستان و سروده های محیط زیست در مراسم اختتامیه این رویداد با حضور معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و هیئت همراه معرفی و تقدیر شدند.
رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: دومین جشنواره شعر، داستان و سروده های محیط زیست با هدف ضرورت گسترش فرهنگ محیط زیست  با حضور مسئولین و اعضای تشکلهای زیست محیطی استان و شرکت کنندگان از اقص نقاط کشور در جشنواره  برگزار شد.
زین العابدین رستمی تصریح کرد: در دومین جشنواره شعر، داستان و سروده های محیط زیستی، تعداد ۱۴۷ نفر با ۲۶۳ اثر در بخش شعر و تعداد ۱۱۹ نفر کودک و نوجوان با تعداد ۱۴۲ اثر در بخش داستان در این جشنواره شرکت نمودند که این اثار بعد از داوری نفرات برتر اعلام شد.
گفتنی است ؛ در این جشنواره زهرا فرحدل از خراسان شمالی نفر دوم  زهرا پناهی از خراسان شمالی/بجنورد نفر چهارم  و ستایش برومند از خراسان شمالی/بجنورد  نفر پنجم را به خود اختصاص دادند.
 همچنین  جایزه ویژه هیئت داوران به  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  بجنورد تعلق گرفت.
لازم به ذکر است دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان قزوین مستقر شده است و این جشنواره بصورت متوالی در این استان  برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =