۲۵۰۰۰ کودک و نوجوان سیستان و بلوچستانی بچه زرنگ را دیده‌اند

پویانمایی بچه زرنگ از آغاز اکران خود در سیستان و بلوچستان ۲۵۰۰۰ کودک و نوجوان سیستان و بلوچستانی را به سالن سینما و سالن‌های نمایش در شهرهای مختلف استان آورده است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اکران بچه زرنگ در استان، هم‌چنان، ادامه دارد.

پویانمایی بچه زرنگ، به عنوان جدیدترین محصول کانون به تهیه کنندگی حامد جعفری، که اکران آن هم‌زمان با هفته ملی کودک در تنها سالن سینمای استان آغاز شد، مخاطبان بسیاری را به سالن سینما کشانده و این استقبال، ادامه دارد.

این پویانمایی، که پس از پشت سر گذاشتن رکوردهای گوناگون و گذشتن از مرز فروش ۵۰ میلیارد تومانی، فعلا در رتبه هفتم فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و رتبه اول فیلم‌های غیر کمدی قرار دارد(شش فیلم دیگر لیست، همگی آثار کمدی هستند)، هم‌چنان، مخاطبان خاص خود را دارد.

با فراهم شدن شرایط اکران در دیگر شهرهای استان، کودکان و نوجوانان شهرهای زابل، زهک، بنجار، هامون، نیمروز، خاش، ایرانشهر، دلگان، میرجاوه، قصرقند، راسک، سراوان، چابهار و نیکشهر هم به خیل تماشاگران این پویانمایی پیوستند و به دیدن این پویانمایی که در ژانر استراتژیک کودک و نوجوان ساخته شده، نشسته‌اند.

گفتنی است سایر شهرهای استان نیز در نوبت اکران هستند.

«بچه‌زرنگ»، که بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار بیننده در سراسر کشور داشته، محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که به همت یک گروه ۲۵۰ نفره از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =