دانش‌آموزان برای شناخت بهتر از شهدا وصیتنامه آنها را بخوانند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: وصیتنامه شهدا یکی از منابع مهمی است که دانش‌آموزان باید مطالعه کنند تا شناخت بهتری از شهدا پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت ایام شهادت سردار دلها، سردار سلیمانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در دبستان شهید ملک محمدی حاضر شد و در خصوص مقام شهدا برای دانش‌آموزان صحبت کرد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر با اشاره به رشادت و ایثار شهدا اظهار کرد: بچه‌های خوبم اکنون شما با امنیت و آرامش در این مکان نشسته‌اید و براحتی تحصیل می‌کنید زیرا روزی نوجوانان و نوجوانان این سرزمین از همه چیز خود گذشتند برای دفاع از وطن و این انقلاب.

دانش‌آموزان برای شناخت بهتر از شهدا وصیتنامه آنها را بخوانند

وی با اشاره به کتاب دختر شینا که برگفته از زندگی مادرشان و همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی‌هژیر بود، گفت: اگر این کتاب را بخوانید نقش مادارن و زنان را در زمان دفاع مقدس و بعد از شهادت همسرانشان به خوبی درک خواهید کرد که چه بانوان بزرگی بوده‌اند و با چه سختی زندگی را آن هم به تنهایی چرخانده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به توضیح کلمه شهید اشاره کرد و ادامه داد: شهید یعنی کسی که با ایمان به خدا برای دفاع از خاک و وطن از جان و هر آنچه دارد گذشته و ایثار کرده است.

دانش‌آموزان برای شناخت بهتر از شهدا وصیتنامه آنها را بخوانند

وی تصریح کرد: شما در این سن برای آشنایی بیشتر با شهدا و نقش مهم آنها در پایداری کشور باید اهل مطالعه باشید و کتاب‌های خوب و مناسب سن خود بخوانید.

ابراهیمی‌هژیر بیان کرد: وصیتنامه شهدا یکی از منابع مهمی است که باید مطالعه کنید و اگر آنها را خوب مطالعه کنید متوجه می‌شوید که همه آن شهدا دختران و زنان این سرزمین را به رعایت حجاب سفارش کرده‌اند و شما باید این نکته مهم را رعایت کنید.

وی گفت: برای همه شما دختران آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم که در مسیر و راه شهدا باشید و در همه کارهای خود از آنها کمک بخواهید زیرا شهدا زنده و ناظر هستند.

دانش‌آموزان برای شناخت بهتر از شهدا وصیتنامه آنها را بخوانند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =