کد خبر: 335399
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
بازدید 74
«فقط شبیه خودت هستی، فقط شبیه خودت، زهرا!»

اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در پیامی ولادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر را به همکاران خود و همه مادران تبریک گفت.

و خدایی که در این نزدیکی است، لای این شب‌بوها، پای آن کاج بلند...

برای من مادر تداعی بزرگ‌زنی است که نامش آرامش تمام کتاب‌های تاریخ است. چشم‌هایش همیشه آموزگاران مهربانی بودند. دست‌هایش از اسفند و خرما پر بود و زمزمه نورانی نمازهایش از پنجره بیرون می‌زد و به آسمان می‌رفت.  برای من هر چه گل سفید در عالم بوده و هست یادآور مادر است. مادرِ تمام هستی که از خاطره و نور لبالب است.  هم او که شاعر در وصفش می‌گوید؛

نه مثل ساره‌ای و مریم، نه مثل آسیه و حوّا

فقط شبیه خودت هستی، فقط شبیه خودت، زهرا!

اگر شبیه کسی باشی، شبیه نیمه‌شب قدری

شبیه آیه‌ی تطهیری، شبیه سوره‌ی اعطینا

شناسنامه‌ی تو صبح است، پدر؛ تبسم و مادر؛نور

سلامِ ما به تو ای باران، درودِ ما به تو ای دریا

 مادر یعنی شکوه حضرت زهرا(س) وقتی دو امام را در آغوش می‌فشارد و آیات نورانی قرآن را در جان آن‌ها می‌فشاند. فرخنده باد میلاد با سعادت این مادر شکوهمند، او که به تمام معنی مثنوی معنوی است. او که اسوه پاکان و صالحان عالم است.او که همواره مسیر عاشقی را نشان داده است.

همکاران گرامی روز زن و روز مادر را به همه شما تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم شبیه حضرت زهرا(س)  و در پناه او باشید. چادر بهار همیشه بر سرتان شکوفه بپاشد و کانون خانواده و جامعه را کانون گرم پرورش فکر و ایمان بسازید و می‌دانم از شما که این‌همه شریف و مومن هستید اینها برمی‌آید. همه تلاش‌های شما را سپاسگزارم به یاد سردار دل‌ها که امروز به یاد او معطر است. آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم و دعا می‌کنم در راه تربیت اسلامی و ایرانی فرزندان این سرزمین پرافتخار موفق باشید و همیشه در این مسیر که سال‌ها برای آن تلاش کردید بمانید و عاقبت به خیر شوید.

ارادتمند شما؛ کمترین اکبر خدادادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =