سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان منصوب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان طی ابلاغی زهرا پردل را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، طی ابلاغی سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغ، که به امضای محمدرضا سالاری، مدیرکل کانون استان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و سوابق حضرتعالی، امید دارم با هماهنگی و همکاری کلیه پرسنل و تعامل و هم‌فکری با دستگاه‌های اجرایی استان، زمینه تحقق اهداف عالیه کانون را فراهم سازید.
گفتنی است مدیرکل کانون استان ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران از معاون فرهنگی پیشین و کارشناس- مسئول فرهنگی، ادبی و هنری، نیز به سبب انجام امور تشکر کرد و گفت: برای تحقق برنامه‌ها علاوه بر توانمندی‌های معاون فرهنگی نیازمند همدلی و تلاش همه همکاران هستیم.
زهرا پردل نیز در سخنانی با بیان این نکته که امیدوارم یاری‌رسان شایسته‌ای برای فعالیت های کانون باشم اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مجموعه، مربیان و مراکز فرهنگی‌هنری، به عنوان مهم‌ترین رکن کانون، همواره نسبت به پویایی کانون تلاش کنیم.
قابل ذکر است پیش از این زهرا پردل، سمت کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان را برعهده داشت. در سابقه وی، هم‌چنین، کسب رتبه اول در بخش کتاب در بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، کسب رتبه اول در بخش مقاله هفته پژوهش کانون در سال ۱۳۹۷، کسب رتبه سوم در بخش مقاله هفته پژوهش کانون در سال ۱۳۹۹، معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی کشاورزی، عضو شورای سیاستگذاری شعر استان، سردبیر خبرنامه استانی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان، دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی، شاعر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =