پیام مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان در پی عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در پی عملیات تروریستی داعش که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان در گلزار شهدای کرمان شد، پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در پی شهادت جمعی از هموطنان مظلوم‌مان در گلزار شهدای شهرستان کرمان پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
«خطِ خون نقطه‌ی پایان سلیمانی نیست
بهراسید که این اول بسم الله است...»
بار دیگر در حمله‌ای ناجوانمردانه، دیو صفتان، هموطنان عاشقمان را در دیار کریمان به خاک و خون کشیدند. حضور کودکان در میان خیل شهیدان مکتب حاج قاسم برگ ننگین دیگری است در کارنامه‌ی توحش  دژخیمانی که  دیروز حضور سپهبد شهید لرزه بر دل‌های زبونشان می‌انداخت و امروز از نکوداشت نام و یادش و ابراز ارادت مریدان، حتی کودک، در جوار مرقد مطهرش تا سرحد مرگ می‌هراسند!
اهریمن خویانی که نمی‌دانند:
امتیاز ماست مُردن! می‌کشند و غافلند!
دم به دم با مرگ ما بازنده‌تر خواهند شد!
اینجانب از سوی خود، همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت هم‌وطنان عزیزمان را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده سربلند و محترم این شهیدان سرافراز و مردم شریف و آزاده‌ی استان کرمان تسلیت عرض می‌نمایم و برای شهدای مظلوم این فاجعه‌ی تروریستی قرب و غفران الهی را مسئلت می‌کنم.
محمدرضا سالاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =