بسیج در هم‌افزایی فعالیت‌های فرهنگی نقش محوری دارد

جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی با حضور اعضای حوزه بسیج ادارات شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی مستقر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان، اعضای شورای بسیج اداره کل کانون، خالقی فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید رجایی برگزار گردید.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تببین گفت: ضروری است نکات و فرمایشات مقام معظم رهبری را به گوش جان بشنویم و در عمل آن را به کار ببریم. ایشان در ادامه افزود: برای آگاهی مخاطبین از فعالیت‌های انجام شده در طول انقلاب اسلامی ضروری است مثلث مخاطب، صنایع و رسانه شکل گیرد تا مخاطب بتواند در جریان اتفاقات رخ داده در کشور و عملکرد دولت قرار گیرد. مدیر کل کانون با اشاره به اهمیت رسانه در عصر حاضر گفت: زمان به روز شدن مخاطب کودک و نوجوان بسیار سریع است و اختلاف نیازهای بین نسلی به 2 سال رسیده است و به همین دلیل ضروری است سازمان‌ها و نهادهای مسئول اقدامات تاثیرگذاری را در بستر رسانه تولید و منتشر کنند. زره‌ساز با اعلام عنوان سینما اقتباس که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است افزود: ایشان با توجه به اهمیت کتاب به طرح سینما اقتباس پرداختند و امروز وظیفه ماست که این مهم را در مباحث هویتی تاریخی و دینی برای مخاطب امروز مهیا کنیم. وی در ادامه گفت: آمریکا با هویت نداشته خود مکتب‌های بسیاری را در سراسر جهان اشاعه داده است و امروز ضروری است که با هویت غنی تاریخی دینی که داریم در عرصه فضای مجازی ورود کنیم.

خالقی رئیس بسیج ادارات استان خراسان رضوی ضمن تشکر از اقدامات شایسته و تاثیرگذار کانون پرورش فکری برای مخاطب نسل امروز گفت: کانون به واسطه‌ی تخصص و تجربه‌ای که دارد یکی از مهمترین دستگاه‌ها در حوزه کودک و نوجوان است و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است که این مهم با راهبری و هدایت مدیر کل کانون خراسان رضوی که یکی از سرمایه‌های اجتماعی استان است تحقق یافته است. وی افزود: نقش ایشان به عنوان راهبر و هدایت کننده مجموعه کانون پرورش فکری استان در برنامه‌های مختلف استانی و ملی به واسطه ارائه برنامه‌های تخصصی و موثر در حوزه کودک و نوجوان نشان از درایت ایشان دارد. وی در ادامه پیشنهاد داد کانون به عنوان متولی تخصصی حوزه کودک و نوجوان فعالیت و برنامه تعریف کند و بسیج ادارات به عنوان حلقه ارتباطی ارگان‌ها، مقدمات هم‌افزایی گسترده در سطح ادارات استان را مهیا می‌کند به نحوی که کودکان و نوجوانان استان از این خدمات بهره کامل را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =