اهدا کتاب به فعالین کانون پرورش فکری در روستای دمشهر

در تقویت پایگاه های مردمی کتاب محور در روستاها و مناطق کم برخوردار با عنوان طرح کشوری «یاسمن»، اهدا کتاب به روستای دمشهر شهرستان میناب انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کتاب های اهدایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به فعالین طرح یاسمن به چهارمین منطقه (روستای دمشهر ) در استان هرمزگان شهر میناب رسید.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، توسعه ی عدالت فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی در مناطق کم برخوردار و روستاها، دسترسی و بهره مندی عادلانه ی کودکان و نوجوانان کشور به خدمات کانون، بهره برداری مطلوب از ظرفیت های کانون پرورش فکری ، سایر نهادها و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی (مروجان کتابخوانی)، شناسایی و اجرای راهکارهایی برای تأمین تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در کانون، بهبود ایفای نقش مسئولیت اجتماعی کانون در حوزه ی فرهنگ در این مناطق عنوان کرد.

در راستای این طرح با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان با همراهی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی در روستای دمشهر و تحویل کتاب های اهدایی به پایگاه کانون پرورش فکری با استقبال کودکان و نوجوانان باشگاه کتابخوانی کلودنگ کتاب قرار گرفت.

یاسمن عباسی از فعالین حوزه کودک و نوجوان در منطقه دمشهر است که نام طرح خدمات رسانی کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان کم برخوردار از عملکرد خودجوش وی اقتباس شده است.

لازم به ذکر است عباسی فعال حوزه دمشهر در سابقه فعالیت خود مربی گری در کانون پرورش فکری را دارد و خدمات جهادیش را از کانون به واسطه کتاب آغاز کرده است که هم اکنون به عنوان یک طرح تاثیر گذار در استان و کشور تعمیم داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =