کد خبر: 335582
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
بازدید 590
یک خانواده؛ پنج کودک شهید

سرپرست و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حسین سلطانی‌نژاد که هشت نفر از اعضای خانواده‌اش را در حادثه بمب‌گذاری گلزار شهدای کرمان از دست داده است تسلیت گفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، پنج کودک از خانواده سلطانی‌نژاد در حادثه بمب‌گذاری گلزار شهدای کرمان شهید شدند و امیرعلی سلطانی‌نژاد دیگر مصدوم این حادثه دلخراش در بیمارستان بستری است.

بنابر این خبر، مریم سلطانی‌نژاد ۹ ساله، محمدامین سلطانی‌نژاد ۸ ساله، مهدی سلطانی‌نژاد ۷ ساله، فاطمه‌زهرا سلطانی‌نژاد ۱۱ ساله و ریحانه سلطانی‌نژاد یک سال و ۹ ماهه که این روزها در فضای مجازی به «دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی» شناخته می‌شود به همراه مادرانشان،  ۱۳ دی ۱۴۰۲ طی حمله ددمنشانه بمب‌گذاری در گلزار شهدای کرمان شهید شدند.

این در حالی است که، دیدار اکبر خدادادی و کارکنان اداره‌کل کانون استان کرمان جهت تسلای خاطر حسین سلطانی‌نژاد کارمند اداره ثبت اسناد و املاک استان بود که در این حادثه همسر و دخترش، دو خواهر و چهار خواهرزاده خود را از دست داده است. امیرعلی دیگر فرزند آقای سلطانی‌نژاد در بیمارستان بستری است و تا به حال سه عمل جراحی داشته است.

یک خانواده؛ پنج کودک شهید

یک خانواده؛ پنج کودک شهید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =