درخشش 23 کودک و نوجوان استان چهار محال و بختیاری در نهمین دوسالانه سراسری هنرهای تجسمی  کشور

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، 10برگزیده و 13 شایسته تقدیر را در بزرگ ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کانون‌های سراسر کشور با موضوع «خانواده من، اقلیم من» از آن خود کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حجت الله آسمند مدیر کل کانون یا اشاره به اینکه کانون یکی از متولیان امور هنری در کشور محسوب می شود و مراکز کانون با برخورداری از نیروهای تخصصی در زمینه های هنری پرورش دهنده ی اعضای مستعد استان در این زمینه ها هستند افزود: سالانه بیش از چندی هزار کودک و نوجوان تخپحت آموزشهای تخصصی در زمینه ی هنر های تجسمی کانون قرار می گیرند و شرکت در مسابقات و ارزیابی این اعضا در سطوح ملی نیز بخشی از این فرایند است. 
وی در این باره افزود: دو سالانه‌های هنرهای تجسمی، رویداد هنری پر مخاطب و معتبر در کانون است که کودکان و نوجوانان با توجه به استعدادشان در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی به ارائه اثر هنری می‌پردازند.  
آسمند در ادامه گفت: این رویداد در چهار رشته نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی برگزار می شود که در این چهار رشته اعضای استان 13 عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.  
مدیر کل کانون تصریح کرد در چهار رشته، از مجموع ۳ هزار و ۴۶۳ اثر که به دبیر خانه‌ی کشوری این رویداد ارسال شده است، در رشته «نقاشی»، تعداد ۱هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسیده و از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام شدند.  
در بخش «خوش‌نویسی» نیز ۴۵۵ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال مورد داوری قرار گرفت و ۲۶ اثر را برگزیده و ۱۵ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.  
۳۹۴ اثر را در رشته «سفال‌گری» در پنج گروه سنی ۷ تا ۲۲ سال داوری کردند. انتخاب داوران ۲۱ اثر برگزیده و ۲۵ اثر شایسته تقدیر بود. 
در رشته «عکاسی» نیز ۸۳۴ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال داوری شد و  ۲۰ اثر عکاسی برگزیده و ۱۲ اثر شایسته تقدیر اعلام شدند. 

درخشش 23 کودک و نوجوان استان چهار محال و بختیاری در نهمین دوسالانه سراسری هنرهای تجسمی  کشور


مدیر کل کانون در این باره گفت: در بخش سفال:  فاطمه رضوی و محمد مهدی رضوی با مربی گری زینب عباسی از مرکز بابا حیدر، محمد جواد افشاری با مربی گری ملوک افشاری از مرکز جونقان، حسنا خلیلی با مربی گری ماندانا افروز از مرکز گهرو، حنانه فرهادی با مربی گری میلاد صادقی از سیار روستایی لردگان، مبینا اعلایی با مربی گری فتانه امینی نیا از مرکز فرادنبه ، علیرضا مختاری با مربی گری نرگس جعفری از مرکز گندمان، نسترن پیک فلک با مربی گری فاطمه نوروزی از مرکز شماره 3 و فاطمه رفیع زاده با مربی گری ام البنین خدابنده از مرکز اردل، در بخش عکاسی: طاها محمدی با مربی گری مهری مالکی از مرکز فارسان، در بخش نقاشی: پریماه انصاریبا مربی گری فاطمه نوروزیان از مرکز شماره 3، علیرضا غضنفری و سارینا معین  با مربی گری مهری مالکی از فارسان، سحر حیدری با مربی گری میترا منصوری نژاد از سورشجان، بهار مرادیان در بخش آزاد و معین قائد امینی با مربی گری اشرف کلاهی از مرکز شماره 3 در بخش خوشنویسی نیز محمد مبین اردشیری با مربی گری مرضیه اردشیری از مرکز لردگان، ثنا صیادی با مربی گری فروغ کریمی از مرکز کیان ، محمدرضا غلامی و کمند امانی با مربی گری فروغ کریمی از مرکز مجتمع شهرکرد و پریماه کیانی مقدم با مربی گری بهرام اکبری از جونقان برگزیدگان مراکز استان چهار محال و بختیاری در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی بودند. 
   

درخشش 23 کودک و نوجوان استان چهار محال و بختیاری در نهمین دوسالانه سراسری هنرهای تجسمی  کشور


یاد آور می شود:  نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =