کد خبر: 335970
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
بازدید 2051
شهدای گلزار کرمان شافع اعضای کانون پرورش فکری سراسر کشور

همزمان با عیادت از امیرعلی سلطانی‌نژاد عضو کانون زبان ایران پیغام همدلی کودکان و نوجوانان سراسر کشور از نزدیک به یکی از خانواده‌های شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان رسانده شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و محمدحسن رزمی سرپرست کانون زبان ایران همزمان با عیادت از امیرعلی سلطانی‌نژاد عضو کانون زبان ایران و تنها بازمانده از جمع ۹ نفره خانواده سلطانی‌نژاد که در حادثه بمب‌گذاری گلزار شهدای کرمان شهید شدند، پیغام همدلی و تسلیت کودکان و نوجوانان سراسر کشور را به خانواده این شهیدان و دیگر شهدا و مجروحان این حادثه رساندند.

بنابر این خبر، در این دیدار مدرسان کانون زبان ایران کتاب‌های ترم جدید را برای امیرعلی جانباز ۱۲ ساله آورده بودند و یادآور شدند ادامه دادن زندگی و ایستادگی با وجود داغ‌های فراوان و جراحات دردناک تنها از بزرگ‌مردان کوچکی چون امیرعلی برمی‌آید. مردان استواری که با وجود جثه کوچک‌شان آرمان‌های بزرگ و قدرتی کم‌نظیر و نادیدنی دارند.

این در حالی است که، حسین سلطانی‌نژاد پدر، همسر، برادر و دایی شهید در پیامی صوتی از حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری، مدیران استانی، مربیان و اعضای کانون در سراسر کشور برای برگزاری مراسم یادبود شهدای گلزار شهدای کرمان قدردانی کرد و از هشت شهید خانواه‌اش خواست تا شافع همه همراهان و همدردانش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشند.

پیام صوتی حسین سلطانی‌نژاد پدر امیرعلی

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به صورت همزمان روز پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ مراسم یادبودی برای شهدای حادثه ۱۳ دی گلزار شهدای کرمان برگزار کردند و ضمن همدلی با خانواده این شهیدان، قصه رشادت این شهدا را در ذهن و خاطرشان جاودانه ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =