نشست هم اندیشی با مربیان پرورشی و کارشناسان آموزش و پرورش در مرکز مهر برگزار شد

نشست هم اندیشی با معاون وکارشناسان پرورشی اداره آموزش و پرورش ، مدیران و معاونان پرورشی مدارس شهر مهر در مرکزمهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جلسه هم‌اندیشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهر با حضور معاونان و کارشناسان پرورشی اداره آموزش و پرورش، مدیران و معاونان پرورشی مدارس شهر مهر در مرکز فرهنگی هنری این شهر برگزار شد.
در این جلسه، به بحث و بررسی مسائل مهمی پرداخته شد. از جمله موضوعات مورد بحث می‌توان به معرفی کانون و فعالیت‌های آن، نحوه ثبت نام دانش‌آموزان در کارگاه‌های عمومی و تخصصی، طرح ملی کانون و مدرسه، طرح ملی پویش خوانش کتاب، و اکران انیمیشن "بچه زرنگ" اشاره کرد.
در این جلسه، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهر به تفصیل در مورد اهداف و مأموریت کانون پرورش فکری صحبت کرد و فعالیت‌ها و برنامه‌های آن را توضیح داد.

همچنین، نحوه ثبت نام دانش‌آموزان در کارگاه‌های عمومی و تخصصی نیز مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه، طرح ملی کانون و مدرسه به عنوان یک برنامه گسترده در حوزه پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره نقش مدارس در اجرای این طرح صحبت شد.
همچنین در پایان این  نشست ، طرح ملی پویش خوانش کتاب به عنوان یکی دیگر از مباحث مطرح شد و راهکارها و برنامه‌های آن برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =