پویش کارتی برای بابا در کتابخانه پستی نیشابور برگزار شد

به مناسبت روز پدر اعضای کتابخانه پستی نیشابور از پدران خود قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آستانه میلاد امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز گرامیداشت مقام پدر، اعضا کتابخانه پستی نیشابور در پویش کارتی برای بابا شرکت کردند.

زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر، بیش از ۵۰۰ نفر از اعضاء کتابخانه پستی نیشابور در پویش کارتی برای بابا شرکت کردند. این پویش با هدف احترام به مقام والای پدران و قدردانی از تلاش‌های ایشان برگزار شد و اعضا با ساخت کارت تبریک و نوشتن متنی که نشان از احساسات درونی ایشان داشت، از پدران مهربان و پر تلاش خود تشکر کردند.

اکبرآبادی افزود: برای انجام این پویش مقواهایی در اندازه ساخت یک کارت تبریک برای اعضا ارسال شد و بچه ها با همراهی معلمان و یا مادران خود کارت های زیبایی ساختند تا در روز پدر این کارت ها به آنها تقدیم شود. اکبرآبادی خاطر نشان کرد : کتابخانه پستی نیشابور در حال حاضر ۸۷۰ عضو فعال دارد که در فعالیتهای مختلف مکاتبه ای که در مناسبت های مختلف از سوی کتابخانه برای آنها ارسال می شود، شرکت فعال دارند. از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تا کنون اعضا این کتابخانه بیش از ۹۰۰۰ جلد کتاب امانت گرفته اند که شیوه امانت کتاب در این مرکز با همراهی مدیران و معلمان مدارس روستایی به عنوان رابط، می باشد.

پویش کارتی برای بابا در کتابخانه پستی نیشابور برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =