توجه به همه ساحت‌های رشدی کودکان و نوجوانان با هم‌افزایی صورت می‌گیرد

سرپرست کانون پرورش فکری کرمان در همایش مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بیان کرد: ضرورت عقلی است که از همه ظرفیت‌ها برای تربیت متوازن کودکان و نوجوانان استفاده بهینه ببریم.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در همایش مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که در هتل آسمان برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای کودک و نوجوان بیان کرد: یک سوم شهدای حادثه ۱۳ دی ۱۴۰۲ گلزار شهدای کرمان کودک و نوجوان هستند و هر چند مطابق نص صریح آیات الهی شهدا زنده هستند اما ما باید برای الگوگیری و الگودهی برای نسل کودک و نوجوان یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم.

خدادادی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ضرورت عقلی است که از همه ظرفیت‌ها برای تربیت متوازن کودکان و نوجوانان استفاده بهینه ببریم.

وی با تشریح ۶۰ فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: بیایید با هم‌افزایی آنچه در نظام تعلیم و تربیت رسمی کمتر به آن توجه می‌شود کودکان و نوجوانانی تربیت کنیم که به همه ساحت‌های رشدی آنها توجه شده باشد.

همچنین سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اهمیت چگونگی ارایه بسته‌های تربیتی تصریح کرد: البته محتوای غنی اسلامی و ایرانی در اختیار همه ماست و باید همگان به عملیاتی کردن اسناد بالادستی چون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیندیشیم.

توجه به همه ساحت‌های رشدی کودکان و نوجوانان با هم‌افزایی صورت می‌گیرد

توجه به همه ساحت‌های رشدی کودکان و نوجوانان با هم‌افزایی صورت می‌گیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =