استقبال ۲۵۰۰ دانش‌آموز سنقری از بچه‌زرنگ

در راستای نمایش انیمیشن کانونی در شهرستان‌های کرمانشاه، استقبال ۲۵۰۰ دانش‌آموز سنقری از بچه‌زرنگ رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای نمایش انیمیشن کانونی در شهرستان‌های کرمانشاه،  استقبال ۲۵۰۰ دانش‌آموز سنقری از بچه‌زرنگ رقم خورد.
با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان از نمایش انیمیشن بچه زرنگ، ۲۵۰۰ دانش آموز سنقری به همراه اعضا و خانواده‌ها از دیدن انیمیشن بچه زرنگ لذت بردند.
انیمیشن بچه زرنگ از ۳۰ بهمن الی ۴ بهمن ماه در مرکز سنقر برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آغاز گردید، که با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان و والدین آنها مواجه شد.
بر همین اساس در دیگر شهرستان‌های استان هم که فاقد سینما می‌باشند با هماهنگی‌های انجام شده، اکران سیار فیلم بچه‌زرنگ انجام پذیرفت.

استقبال ۲۵۰۰ دانش‌آموز سنقری از بچه‌زرنگ
گفتنی‌است که در خلاصه‌ی داستان فیلم انیمیشن بچه زرنگ آمده است: محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند؛ اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است؛ ببر ایرانی! محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است…
این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه‌ی گروه هنر پویاست که در کارنامه‌ی کاری خود آثار ارزنده‌ای را تولید نموده، همچنین این انیمیشن در جشنواره‌ی فجر چهل و یکم، نامزد بهترین تدوین، موسیقی متن، صداگذاری، فیلمنامه، کارگردانی، فیلم و انیمیشن شده و در نهایت به‌عنوان بهترین انیمیشن انتخاب گردید؛ در زمان اکران نیز با استقبال خوب و پرشور مخاطبان مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =