نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه کودک و نوجوان  با معاون فرهنگی کانون استان

معاون فرهنگی کانون استان در آستانه دهه مبارک فجر و در راستای هم افزایی و گسترش فعالیت های تربیتی در مراکز سطح استان و هچنین اجرای طرح خادمیاری با فعالان حوزه کودک و نوجوان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، نشست فعالان حوزه کودک با معاون فرهنگی کانون استان به منظور هم افزایی گسترش مدل تربیتی تشکل های حوزه کودک و همچنین اجرای طرح خادمیاری رضوی در سطح استان در محل اداره کل کانون استان برگزار شد.

در این نشست مجید خطبایی معاون فرهنگی کانون فارس ضمن معرفی مراکز و فعالیت های کانون پرورش فکری در سطح استان از اهمیت هم افزایی تشکل ها و فعالان حوزه کودک در جهت توانمدسازی مربیان و گسترش مدل های تربیتی موفق سخن گفت.

ایشان ضمن تاکید بر شناسایی فعالان حوزه کودک و نوجوان در هر شهرستان افزود: با انعقاد تفاهم نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بنیاد کرامت رضوی، کانون به عنوان معین کانون های تخصصی تعلیم و تربیت رضوی و کانون های خدمت رضوی تعیین شده است فرصت مغتنمی است که از ظرفیت نیروهای متعهد و متخصص حوزه کودک در جهت گسترش فعالیت های حوزه کودک و همچنین ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی رضوی بهره ببریم.

خطبائی خاطرنشان کرد: کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی حوزه کودک و نوجوان آمادگی کامل جهت حمایت، معرفی و گسترش مدل تربیتی موفق تشکل های حوزه کودک و نوجوان به ویژه فعالیت های خانواده محور در سطح استان را دارد.معرفی دستاوردهای و مبانی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، لزوم توانمندسازی مربیان حوزه کودک و نوجوان با مشارکت تشکل های این حوزه، توجه ویژه به رویدادهای مادر و کودک، توجه به تولیدات مشترک حوزه کودک و نوجوان و حمایت تشکل ها و فعالان حوزه فعالیت های خانواده محور و ... از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

مینا نصیری مدیر هئیت پسرانه فتاح، حجه الاسلام و المسلمین امین جوکار مدیر هیئت کودکانه الزهرا، محبوبه افراسیابی  مدیر مجموعه مادر و کودک ازهار، زهره شرافت مدیر گروه مادرانه های مشترک در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =