پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام  بمناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان با انتشار پیامی ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیام را تبریک گفت.

✍️ متن پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فروریختند. این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است. 
 آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با هدف نجات انسان‌ها از ظلم و ستم با استقرار نظام مقدس اسلامی و با اراده ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در چهل و پنجمین سالگی مبارک و گرامی باد.
ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و یک بار دیگر با آرمان های مقدس امام عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و باگام نهادن در مسیر عزت و سربلندی توام با وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور وخدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد.
فاطمه رستگار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =