برگزیدگان رویداد ملی هنرهای تجسمی کانون قدردانی می‌شوند

آیین پایانی و قدردانی از برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در حالی روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن در همدان برگزار می‌شود که نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری نیز همزمان گشایش می‌یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم قدردانی از برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی در سالن شهدای استانداری و افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده در فرهنگسرای پرواز همدان با حضور مقام‌ها و مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی به مدت یک هفته در استان همدان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

داوری این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی در چهار رشته نقاشی، خوشنویسی، سفال‌گری و عکاسی برگزار شد و ۹۵ شرکت کننده به عنوان برگزیده و ۱۱۴ شرکت کننده به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

بر اساس این خبر، این مراسم همزمان با جشن انقلاب و گردهمایی ۱۸۰هزار نفری کودکان و نوجوانان در سالن ابن‌سینا همدان، همراه خواهد بود.

مراسم قدردانی از برگزیدگان هر استان همزمان در استان‌های سراسر برگزار می‌شود و به صورت مجازی با استان همدان در ارتباط خواهند بود.

رونمایی و همخوانی سرود «ما می‌آییم»، همخوانی سرود کاپشن صورتی (ساخت گروه تولید کانون پرورش فکری استان همدان)، همخوانی سرود شهدای همدان، اجرای نقالی، پخش نماهنگ و... از برنامه‌های مراسم پایانی، به‌شمار می‌رود.

این مراسم به صورت زنده از کانال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پیام‌رسان شاد و از طریق شبکه استانی همدان و شبکه خبر به صورت زنده پخش خواهد شد.

یادآوری می‌شود برنامه‌های این دو روز، در فضای اسکای‌روم نیز به نشانی https://live.kpf.ir/ch/hamedan به صورت زنده پخش می‌شود.

برگزیدگان رویداد ملی هنرهای تجسمی کانون قدردانی می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =