تمدید تفاهم‌نامه کانون و شرکت آب و فاضلاب مشهد

تفاهم‌نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با شرکت آب و فاضلاب مشهد برای دومین سال پیاپی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت آب و فاضلاب مشهد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی که در سال ۱۴۰۱ همزمان با جشنواره قصه‌گویی منعقد شده بود در دهه مبارک فجر تمدید شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجب گفت: یکی از قاعده‌های مهم در پویش خان هشتم که با محور آب برگزار شد پرداختن به اصالت و هویت طبیعی و تاریخی ماست چرا که آب بستر اصلی هویت‌ساز و مهمی در تاریخ ماست. وی با اشاره به واقعه عاشورا افزود: با توجه به اقلیم گرم و خشک کشورمان، آب بخش مهمی از فرهنگ و هویت ماست. حتی در هویت دینی نیز واقعه عاشورا با قصه آب عجین شده است. مدیر کل کانون استان بیان کرد: فرهنگ‌سازی موثر در مورد آب بخصوص برای نسل پویای امروز با ابزار فرهنگ و هنر ضروری است و برگزاری پویش‌هایی چون خان هشتم یکی از این ابزارها بود که توانست آثار فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان را با موضوع آب احصاء نماید.  

حسن اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به همکاری خوب میان کانون و شرکت آب و فاضلاب گفت:کودک و نوجوان به عنوان عضوی موثر در خانواده می‌تواند آغازگر الگوی مصرف بهینه در خانواده باشد لذا برنامه‌هایی چون پویش خان هشتم در این راستا به عنوان یک حرکت آغازین نقش خود را به خوبی ایفا کرد. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به نقش خاصی که در فرهنگ‌سازی کودک و نوجوان دارد ضریب تاثیر نهادینه شدن الگوی صحیح مصرف را افزایش می‌دهد.

تمدید تفاهم‌نامه کانون و شرکت آب و فاضلاب مشهد

همزمان با تمدید تفاهم‌نامه همکاری، آئین رونمایی از مجموعه آثار برگزیده مهرواره فرهنگی ادبی خان هشتم با موضوع آب برگزار شد. این مجموعه شامل آثار اعضایی است که در این مهرواره برگزیده شدند.

در حاشیه تمدید تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با شرکت آب و فاضلاب مشهد، مدیر کل، معاونین، کارشناسان و همکاران کانون از سامانه مدیریت هوشمند آب (مهآب) در شرکت آب و فاضلاب مشهد بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =