گوهری: رأی اولی ها آینده‌ای روشن را با شرکت در انتخابات رقم می‌زنند

جشن ملی،بچه های امروز، آینده روشن و آئین بزرگداشت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان (همایش رای اولی ها) در کانون پرورش فکری استان کردستان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: رای اولی‌ها اولین رای خود را برای انتخاب فرد اصلح به صندوق می‌اندازند و آینده‌ای روشن را با شرکت در انتخابات رقم می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری صبح دوشنبه در جشن ملی، بچه های امروز، آینده روشن  و آئین بزرگداشت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم همایش رأی اولی‌ها اظهار کرد: رأی اولی‌ها اولین رأی خود را امسال برای انتخاب اصلح‌ترین و بهترین فرد در صندوق رأی خواهند انداخت و آینده‌ای روشن را رقم می‌زنند.

گوهری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) "دهه فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است" گفت: برماست که این ایام را گرامی بداریم. لذا کانون پرورش فکری به عنوان کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب ویژه برنامه رأی اولی ها را برنامه ریزی و به اجرا درآورد.

وی در ادامه سخنانش افزود: تکریم شهدای انقلاب که به ثمر رسیدن این روزهای باشکوه با ایثار و از خودگذشتگی آنها به فجر و پیروزی رسیده است وظیفه همه ی ماست لذا شما کودکان و نوجوانان باید حافظ راه شهدا باشید و آن ها را الگو قرار دهید.

گوهری از شهید یدالله محمدی به عنوان شهید فهمیده کردستانی نام برد که در نظام شاهنشاهی ادراک بالا داشت و در جنگ تحمیلی شعور سیاسی وی زبانزد بود.

وی  اذعان کرد: نوجوانان  با  شعور و فهم سیاسی در رقم زدن انقلاب نقش مهم و اساسی داشتند  و در جنگ تحمیلی همین افراد سرداران انقلاب و اسلام شدند. وی افزود: کانون مکانی امن و صمیمی است و خانه دوم کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان است که در پیشبرد اهداف متعالی اسلام و انقلاب گام بر می دارد و فعالیت هایی تآثیرگذار را به اجرا می گذارد.

گفتنی است، در این مراسم به صورت نمادین رأی اولی‌ها رأی خود را در صندوق انداختند. این ویژه برنامه با هدف پیوند انقلاب و انتخابات و بیعت با آرمان های انقلاب و اسلام برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =