جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون سمنان برگزار شد

شورای فرهنگی و اداری کانون پرورش فکری استان سمنان به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سفر رئیس جمهور به استان تشکیل جلسه داد.

بیست و دومین شورای فرهنگی  و اداری کانون پرورش فکری  استان سمنان با حضور اعضا و تعدادی از مسئولین مراکز در روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ در محل دفتر مدیر کل استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در این جلسه نبی اله خدابخشی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و خداقوت به همکاران با بیان اهمیت ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو و با تاکید بر انسجام درونی و بهره گیری از توان و خرد جمعی به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداختند و گفتند : با توجه به اینکه سفر ریاست جمهوری  را به استان در پیش داریم برنامه هایی با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار توسط کانون استان ارائه شده که با شش میلیارد تومان تجهیزات تا کنون موافقت گردیده است و در تلاشیم تا بتوانیم این مبلغ را بیشتر نماییم .

مدیر کل استان افزود : با عنایت به این سفر و همراهی وزیر محترم آموزش و پرورش نیازمند برنامه ریزی و آمادگی در این خصوص می باشد . در ادامه جلسه بحث و بررسی در این مورد صورت پذیرفت تا آمادگی نسبی برای سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به استان صورت پذیرد .

همچنین ایشان بر ضرورت  هر چه باشکوه برگزار نمودن جشن انقلاب در مراکز و به ویژه جشن ملی دهه فجر با عنوان بچه های امروز ، آینده روشن به شرکت اعضا و خانواده های آنان در این جشن و بازدید از نمایشگاه های جانبی  تاکید نموند .

در این جلسه اعضای کمیته دهه فجربه بیان  گزارشی از روند اجرا یی برنامه ها  و همچنین هم اندیشی و همفکری در خصوص اقدامات و کارهای  مربوط به سفر ریاست محترم جمهور به سمنان پرداخته شد .

درانتهای این جلسه نبی اله خدابخشی مدیر اولین جشنواره ملی از ایده تا اجرا و مهرناز نصیری دبیر اجرایی و علمی جشنواره از همکارانی که در برگزاری این جشنواره همکاری داشته اند با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تقدیرو تشکر صورت گرفت.

جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان سمنان استان به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سفر رئیس جمهور به استان سمنان تشکیل جلسه داد.

جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان سمنان استان به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سفر رئیس جمهور به استان سمنان تشکیل جلسه داد. جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان سمنان استان به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سفر رئیس جمهور به استان سمنان تشکیل جلسه داد. جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان سمنان استان به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سفر رئیس جمهور به استان سمنان تشکیل جلسه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =