مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» فراخوان‌شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، فراخوان مسابقه عکاسی«نقش من در آینده کشورم» را منتشرکرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، فراخوان این مسابقه عکاسی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به‌منظور فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی  کودکان و نوجوانان در شایسته‌گزینی و نقش‌آفرینی در آینده‌ ایران اسلامی طرح‌ریزی و فراخوان‌شد.

هم‌چنین، نوآوری، نگاه نو  و خلاقانه برای به‌تصویرکشیدن فضای هم‌دلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در قالب هنر عکاسی، از دیگر اهداف انتشار فراخوان «نقش من در آینده‌کشورم» به‌شمارمی‌رود.

این درحالی است که گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال، مخاطب این فراخوان‌ محسوب‌می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت حضور خود، خانواده و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رأی، در این مسابقه عکاسی شرکت‌کنند.

بر اساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تعیین‌شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال ۵ عکس خلاقانه از این حضور حماسی، آثار را به همراه مشخصات فردی شامل: نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی محل سکونت، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۲۳۶۴۸۷۵برای مرکز آفرینش‌های هنری اداره‌کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌کنند.

گفتنی‌است، به ۱۰ نفر از صاحبان آثار برگزیده به قید قرعه لوح‌سپاس و جایزه تعلق‌گرفته و عکس‌های برتر در نگارخانه «آفرینش» اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، در معرض دید عموم قرارمی‌گیرد.

مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» فراخوان‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =