برنامه گفت‌وگو محور صدای زاهدان میزبان اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان(کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان) با حضور در برنامه گفت‌وگو محور «ستاره شو» صدای استان با موضوع «انتخاب» صحبت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، صدای زاهدان میزبان اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان در ساختمان رادیو بود.

اعضای مرکز چهار، در این برنامه رادیویی در خصوص دو موضوع انتخاب و انتخابات صحبت کردند. برگزیده سخنان این اعضا که با مربی- مسئول مرکز، فاطمه موسوی ثابت، به عنوان گرداننده بحث در این برنامه حضور داشتند، بدین شرح بود: انسان موجودی است دارای قدرت تفکر و تعقل که با این موهبت، تشخیص خوبی از بدی برای او امکان‌پذیر شده است. هر انسانی  از کودکی دست به انتخاب می‌زند،  انتخاب  لباس، دوست، رشته تحصیلی، همسر و... که می‌تواند نشان دهنده نوع تفکر او و جهت دهنده مسیر زندگی‌اش باشد. 

«انتخابات» دیگر محور سخنان اعضا بود که در این بخش نوجوانان معتقد بودند شرکت در انتخابات به عنوان یکی از جایگاه‌های حضور و تاثیرگذاری در جریان زندگی شخص، استان و در نهایت وطن مطرح است و بسیار با اهمیت است.

در زمینه انتقاد و انتقادپذیری هم ابتدا به معنای درست انتقاد و نقد پرداخته شد و پس از آن اعضا در خصوص تجربه‌های شخصی خود در این خصوص صحبت کردند و در جمع‌بندی به این نکته رسیدند که در صورتی که انتقاد سازنده باشد و از جانب شخصی کاردان و آگاه انجام شود، خیلی از انتقادها به راحتی مورد پذیرش قرار می‌گیرد و عاملی برای رشد شخص در زمینه فعالیت‌های فردی، کاری، هنری و... خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =