جزئیات نشست‌های تخصصی سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران

برنامه نشست‌های تخصصی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست‌های تخصصی ویژه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که در ایام برگزاری این رویداد میزبان علاقه‌مندان است، اعلام شد.

بر این اساس، روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ در نخستین روز جشنواره نشست تخصصی با عنوان «هوش مصنوعی و آینده پویانمایی» با حضور یونس سخاوت ساعت ۱۵ و نشست تخصصی «حضور بین‌المللی؛ مراقبت محتوایی از آثار» با حضور فرنوش عابدی و رائد فریدزاده ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

روز دوشنبه ۱۴ اسفند در دومین روز جشنواره نشست تخصصی با عنوان «جادوی دیدن: نگاهی به آناتومی چشم و تاثیر آن بر زیبایی‌شناسی و انیمیشن» با حضور بابک نکویی ساعت ۱۵ و نشست تخصصی «فلسطین، سرزمین مقدس» ساعت ۱۷ با حضور مدیران استودیوها، اساتید دانشگاه، کارگردان‌ها، انیماتورها، مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی سومین روز جشنواره (سه‌شنبه ۱۵ اسفند) مربوط به بخش پایان‌نامه‌های برتر است که احمد سفلایی به عنوان دبیر این بخش، این نشست را در ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

در چهارمین روز جشنواره (چهارشنبه ۱۶ اسفند) نشست تخصصی «پژوهشی بر انیمیشن‌های اولیه چین از نگاه تاریخی» با حضور ژانگ ژنشینگ ساعت ۱۵ و نشست تخصصی دیگری با عنوان «سفر من؛ از معماری تا فیلم‌های انیمیشن» با حضور پدرو سرازینا داور بخش بین‌الملل جشنواره در ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

تمامی این نشست‌ها در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =