فراخوان جشنواره‌ی ملی عکس «یاریگران زندگی» منتشر شد

فراخوان جشنواره‌ی ملی عکس «یاریگران زندگی» با موضوع مبارزه با مواد مخدر از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌کند.

جشنواره‌ی ملی عکس «یاریگران زندگی» با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ویژگی‎های زندگی سالم، ترغیب به زندگی سالم برای جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تاثیر آن بر رشد و فرآیند زندگی بهتر، کاهش آسیب‎های اجتماعی از طریق فرآهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جست‌وجوگر و خلاق آنان و... برگزار می‌شود.

کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۸ سال)، اعضا ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و مربیان مراکز کانون مخاطبان این جشنواره ملی هستند.

جشنواره‌ی ملی عکس «یاریگران زندگی» در بخش کودک با موضوع، «خانواده سالم»، «دوست خوب من»، «مهربانی و همدلی» و «تفریحات سالم» و در بخش مربیان و بزرگ‌سالان با موضوع از «وابستگی تا سقوط» برگزار می‌شود.

در این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون به نشانی kpf.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌ ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ داخلی ۱۲۲ تماس بگیرند.

فراخوان جشنواره‌ی ملی عکس «یاریگران زندگی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =