برگزاری فینال بازی های فکری ویژه کودکان در کانون پرورش فکری بجنورد

فینال بازی های فکری ویژه کودکان در گروه سنی ۷تا ۱۲سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی با حضور والدین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بازی‌های رومیزی یکی از کالاهای فرهنگی است که امروز جای خود را در میان خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان و کودکان باز کرده است.

اما هنوز به نظر می‌رسد برای فرهنگ‌سازی و معرفی بازی‌های خوب به خانواده‌ها و ایجاد فضای تعامل و هم‌نشینی در این حوزه جای کار بسیار است.

مرکزفرهنگی هنری  شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بجنورد  با همکاری مدرسه آریا و با حضور ۳۵۰ نفر از دانش آنوزان و والدینشان فینال بازی های فکری را برگزار کرد.

ارکانی مربی سیار بجنورد و مسئول برگزاری این رویداد در این باره گفت : در این مسابقات شش تیم به رقابت پرداختند و در پایان از شش برگزیده تقدیر شد.

به گفته ارکانی این شش تیم در همه مقاطع از کلاس اول تاششم با یکدیگر رقابت کردند.

او افزود : حضور والدین در کنار کودکان و نوجوانان علاوه بر برقرای ارتباطی صمیمی و حمایت کننده باعث برگزاری مسابقه ای جذاب تر و هیجان انگیز تر بود.

مربی سیار بجنورد ادامه داد: به تمام شش نفر برگزیده یک دستگاه تلسکوب هدیه داده شد و نفرات دوم نیز از بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه بازی فکری بهره مند شدند.

او با اشاره به اینکه این رویداد با هدف ایجاد نشاط و شادابی و امید در بین کودکان برگزار شد گفت : از بین ۳۵۰نفر شرکت کننده در این مسابقه ۴۰نفر به فینال راه یافتند که به شش نفر از آنان جایزه اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =