سیاست‌های برنامه‌ای، رویکردها و اهداف معاونت فرهنگی در سال ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان در جلسه شورای فرهنگی و وبینار با مربی مسئولین مراکز کانون هرمزگان به تبیین سیاست های برنامه ای و رویکردها و اهداف معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جلسه شورای فرهنگی و وبینار مسئولین مراکز کانون استان در سالن اجتماعات اداره کل کانون هرمزگان برگزار شد.
نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان ضمن قدردانی از همت و تلاش کارکنان کانون هرمزگان در اجرای سیاست های و برنامه ها درطول سال جاری گفت: همچنان در سال آینده نیز برای پیشرفت و تاثیرگذاری فرآیندها و ایجاد شفافیت به جهت هم گام شدن در اجرای سیاست های ابلاغی دفتر مرکزی تهران نیاز به یک تعریف مشترک داریم.اگر قرار است گامی برای کودکان ونوجوانان برداشته شود باید همه با هم در گام های مشترک، همسو عمل کنیم و این نیاز است که در تعریف فعالیت ها به یک فهم و تعریف مشترک برسیم.

سیاست‌های برنامه‌ای، رویکردها و اهداف معاونت فرهنگی در سال ۱۴۰۳
وی افزود: در همین راستا طبق سیاست های ابلاغی ستاد مرکزی کانون تهران در سال ۱۴۰۳ سه سیاست مرکز محوری، نوجوان محوری و مخاطب محوری قرار است. در اجرای برنامه های پیشنهادی علاوه بر توسعه زیرساختی مراکز بر پیشرفت ساحت های مختلف تربیتی،  ویژه برنامه های نوجوان محور و اجرای برنامه ها در گستره های وسیع تر از کودکان ونوجوانان و خانواده ها توجه شود.
اسدی با اشاره به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بیان کرد: لازم است در اجرای برنامه ها به عنوان بخش فرهنگی جایگاه خود را در بیانیه گام دوم انقلاب در نظر بگیریم تا بتوانیم با سیاست ها و رویکردهای ابلاغی همسو پیش برویم.

گفتنی است، در پایان جلسه رویکردها و سیاست های کانون در سال ۱۴۰۳ در اختیار مربیان قرار گرفت و منابع مربوطه معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =