تجهیز پایگاه های فرهنگی سطح شهر بوشهر به اقلام فرهنگی

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر،  پایگاه های فرهنگی سطح شهر بوشهر را به اقلام فرهنگی تجهیز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر، مقارن با بهار قرآن و در آستانه ی نوروز باستانی کانون استان بوشهر،  پایگاه های فرهنگی سطح شهر بوشهر را به اقلام فرهنگی تجهیز کرد.

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به  نگاه کانون پرورش فکری در کمک همه جانبه به برگزاری هرچه بهتر برنامه های فرهنگی ایام عید و لیالی ماه مبارک رمضان با محوریت کودک و نوجوان ، عنوان داشت: ظرفیت‌های حمایتی کانون شامل کتاب ، اسباب بازی ، پازل ، لوازم نقاشی و . . . توسط کانون استان تهیه شده است که جهت ارائه به کودکان و نوجوانان مراجعه کننده، به تعدادی از موکب ها و پایگاه های فرهنگی سطح شهر بوشهر اهدا می‌گردد.

وی افزود در میان اقلام اهدایی سعی شده است به کتاب به صورت ویژه پرداخته شده  تا بتوانیم ضمن بالابردن سطح مطالعه در جامعه ،از اثرات مثبت و موثر کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان نیز برخوردار شویم .

رسولی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره  به تولیگری کانون در حوزه کودکان و نوجوانان ،  به نوعی برنامه ریزی در ایام فراغت عید نوروز و مقارن شدن آن با شب های پر برکت ماه رمضان، کودکان و نوجوانان بتوانند ضمن دریافت محتواهای معنوی،  از ایام خود به خوبی استفاده کرده و لذت ببرند.

تجهیز پایگاه های فرهنگی سطح شهر بوشهر به اقلام فرهنگی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =