اجرای نمایش «گل اومد بهار اومد» برای کودکان بستری در بیمارستان

تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» در نخستین روز از فروردین ۱۴۰۳ و همزمان با روز جهانی تئاتر کودک و نوجوان در بیمارستان شفیع‌زاده امیرکلا استان مازندران به اجرا درآمد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش کاری از مژده ذکریاپور مربی هنری کانون استان تهران و از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همکاری اداره‌کل کانون استان مازندران ویژه ایام نوروز اجرا شد.

تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» در باره نوروز و آیین‌های نوروزی است که بر اساس کتابی به همین نام اثر منوچهر نیستانی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

اجرای تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» برای کودکان بیمار

عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگساز: امیرحسین انصافی، طراحی و ساخت دکور و عروسک: مژده ذکریاپور، صداپیشگان: مریم خاکسارتهرانی، امیرحسین انصافی  و مژده ذکریاپور و مجری طرح: آتسا شاملو

در این برنامه مصطفی نجفی مربی سیار روستایی سوادکوه نیز برای کودکان کارگاه ساخت عروسک‌های آسان برگزار کرد و در پایان این عروسک‌ها را به کودکان و نوجوانان روستایی هدیه داد. 

این برنامه در امتداد برنامه عیدانه کانون پرورش فکری استان مازندران برگزار شد و قرار است در برخی از روستاهای مناطق کم‌برخوردار و نابرخوردار این استان نیز اجرا شود.

اجرای تئاترِ کوچکِ «گل اومد بهار اومد» برای کودکان بیمار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =