دعوت مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از کودکان و نوجوانان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در با صدور بیانیه ای از کودکان و نوجوانان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد سلیمان شهبازی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس،ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین،کودکان ، نوجوانان و همکاران خود را درکانون پرورش فکری استان و شهرستانها جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:

به نام خداوند جان و خرد 

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
امسال‌ جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و کودکان بی گناه غزه همچنان ادامه دارد.
جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای صهیونیست‌ها علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت‌های آزاده جهان، علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
کودکان ، نوجوانان و همکاران کانون پرورش فکری استان  بار دیگر همچون گذشته، هم‌پای ملت نجیب ،نوع دوست وسلحشور ایران، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و با حضور یکپارچه، فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و کودکان بی گناه غزه به گوش جهانیان می‏‌رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =