ایستگاه های فرهنگی، هنری کانون در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس

ایستگاه های فرهنگی و هنری کانون در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی با استقبال کم نظیر و گسترده خانواده ها و کودکان و نوجوانان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، همزمان با راهپیمایی عظیم و پرشکوه در تبریز و دیگر نقاط استان به مناسبت روز جهانی قدس، ایستگاه های فرهنگی و هنری کانون در مسیر های این مراسم بااستقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان که به همراه خانواده ها در این راهپیمایی با شکوه حضور داشتند همراه بود.

غرفه کانون در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز با اجرای برنامه ها و فعالیت های متنوع و جذاب فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان ونوجوانان بود.ساخت سربندهایی مزین به شعارهای انقلابی، دلنوشته های ادبی خطاب به کودکان ستمدیده و مظلوم فلسطین و غزه، نقاشی و رنگ آمیزی پرچم ایران و فلسطین از برنامه هایی بود که به همین مناسبت برگزار شد.دکتر فاتح فرماندار و جمع دیگری از مسئولان استانی با حضور در جمع کودکان و نوجوانان از برنامه های این غرفه بازدید کردند.

فعالیت این غرفه ها در شهرهای شبستر، بستان آباد،ملکان و هشترود نیز  با استقبال گسترده ها شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه بود.گزارش تصویری این برنامه ها را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =