برگزاری کارگاه فلسفی در نمایشگاه قرآن و عترت توسط مربیان کانون کرمانشاه

برگزاری کارگاه فلسفی در نمایشگاه قرآن و عترت توسط مربیان متخصص کانون کرمانشاه، با هدف ترویج کند و کاو فلسفی در کودکان و نوجوانان انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزاری کارگاه فلسفی در نمایشگاه قرآن و عترت توسط مربیان متخصص کانون کرمانشاه، با هدف ترویج کند و کاو فلسفی در کودکان و نوجوانان انجام گرفت.
کارگاه فلسفه برای کودکان در غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و پس از نمایش انیمیشن فلسفی، توسط فاطمه فرهنگیان مربی فرهنگی کانون و مسلط به فلسفه‌ی کودک، حلقه‌ی کند و کاو با کودکان تشکیل شد و با آنها در مورد انیمیشن صحبت و توضیحات لازم ارائه گردید و با محوریت مربی کانون، مخاطبان به پرسش و پاسخ و بحث و گفتگو پرداختند.

برگزاری کارگاه فلسفی در نمایشگاه قرآن و عترت توسط مربیان کانون کرمانشاه
این کارگاه برای کودکان بسیار جذاب و بدیع بوده ‌و هر یک نظر خود را در مورد فیلم عنوان کردند؛ شجاعت، کنجکاوی، مستقل‌بودن، خوب دیدن، تجربه کردن، غلبه بر ترس و.‌.. از مباحثی بود که در مورد آنها صحبت شد.
در انتها نیز کودکان، انیمیشن مورد نظر را با نقاشی تصویرسازی کردند. گفتنی‌است در کارگاه فلسفه برای کودکان علاوه بر داستان، انیمیشن‌ها با جذابیت و محبوبیتی که نزد کودکان دارند مورد توجه بسیار قرار می گیرند و کودکان می‌توانند با شخصیت‌های انیمیشن هم‌ذات‌پنداری کنند و درگیر حوادث و موضوعات انیمیشن شوند؛ همچنین انیمیشن باعث افزایش قدرت مشاهده‌گری، توجه و تمرکز به جهان پیرامون می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =