حضور چهار نمایش کانون در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

چهار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «خداداد»، «صاحب سرزمین نور»، «بی‌بی و دشت ارغوانی» و «خداداد» از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی اجرا خواهد شد.

نمایش «خداداد» به کارگردانی محسن اکرمی از استان یزد، «صاحب سرزمین نور» به کارگردانی رهبان مسلمی از استان گلستان، «بی‌بی و دشت ارغوانی» به کارگردانی مهیار هزارجریبی از استان مازندران و «خداداد» به کارگردانی مهدی خجستگی از استان قم در میان هشت اثر راه یافته به بخش پایانی این جشنواره در قالب اجراهای عمومی اجرا می‌شود.

بر اساس این خبر، در مرحله پیش، از میان ۱۲۳ اثر رسیده درخواست‌کننده حضور در جشنواره، ۱۵ اثر پس از بررسی نخست، به مرحله بازبینی راه یافتند و بعد از بررسی پایانی، هشت اثر انتخاب شد که چهار اثر، تولیدِ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به دبیری مهدی سیم‌ریز، از روز ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرای عمومی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =