پیام تبریک مدیرکل کانون استان ایلام به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

فاطمه رستگار، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی در پیامی این هفته را تبریک گقت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،در متن این پیام آمده است : 

هنر انقلابی باید زیبایی‌ها را تبیین کند.(مقام معظم رهبری)

اخلاق مداری، پویایی و تعهد از ویژگی‌هایی هنر انقلاب اسلامی است و هنرمندان با پایبندی به این ویژگی ها بدون شک می‌توانند در رشد و تعالی بیش از پیش مقوله هنر در کشور موثر باشند.هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌های والای حضرت امام (ره) و با تکیه‌ بر آموزه‌های دینی، توانسته است مردم آزادی‌خواه دنیا را تحت‌تأثیر خود قرار دهد.
پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید سیدمرتضی آوینی آثار خلاقانه‌ای را در حوزه هنر و ادبیات خلق و سبک جدیدی از هنر را ارائه نمود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

شهید آوینی، تمام لحظه‌های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، صرف بالندگی و اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب کرد که عاقبت در بیستم فروردین ماه سال ۱۳۷۲ عاشقانه در مسیر شهادت به دیدار معبود شتافت.

اینجانب، ضمن گرامیداشت این روز و تبریک هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی به اهالی فرهیخته و متعهد فرهنگ و هنر، امیدوارم همگام با سیاست‌های دولت مردمی و مشارکت هنرمندان عزیز در آفرینش آثار ارزشمند هنری در پرتو آرمان‌های انقلاب اسلامی، شاهد شکوفایی و قرارگرفتن هنر این مرز و بوم در بالاترین و شایسته‌ترین جایگاه آن باشیم.

 فاطمه رستگار 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =