تجلیل از همکاران کانون سیستان و بلوچستان در آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با تجلیل دو تن از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی استان با حضور هنرمندان و مسئولان برگزار شد.

در این آیین که در سالن همایش‌ اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار شد از زهرا پردل، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان و محبوبه میری، مربی ادبی مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل، به عنوان شایستگان هنری و ادبی استان تجلیل شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، که در آیین تجلیل از همکاران حضور داشت، ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت و تبریک به مجموعه کانون استان، گفت: کسب چنین موفقیت‌هایی نشان از استعداد و توانمندی ایشان است و الگویی ارزشمند برای سایر همکاران به شمار می‌رود.

محمدرضا سالاری، هم‌چنین، عنوان کرد: راه اندازی و فعال‌سازی مراکز تخصصی در کانون فرصتی ایجاد می‌کند تا استعدادهای جدیدی از بین کودکان و نوجوانان کشف و در عرصه هنر معرفی شوند.

وی در پایان گفت: فرصت مناسبی است تا از نقش ارزنده هفته هنر انقلاب اسلامی در شناسایی و تجلیل از استعدادهای درخشان و تشویق و ترغیب هنرمندان و مربیان گرامی در جهت خلق آثار فاخر قدردانی نمایم. امید است با برگزاری مستمر اینگونه رویدادها، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در ایران اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =