اعضای شورای معاونان از مراکز کانون کرمان بازدید کردند

اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری با سفر به استان کرمان از مراکز فرهنگی هنری این استان بازدید کردند و درجریان برنامه‌ها و نظرهای اعضا و مربیان این مراکز قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست، عباس محمددینی مدیرکل نظارت بر انتشارات و محمدحسین توسلی سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همراهی اکبر خدادادی مدیرکل کانون استان کرمان به‌صورت جداگانه یا دو نفره طی روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از برخی مراکز کانون استان بازدید کردند.

در این سفر مراکز ثابت و سیار کانون راور، زرند، شماره یک و دو بردسیر، سیرجان، بافت و رابر، شماره یک و دو رفسنجان، سرچشمه، سیرجان، شهربابک، جیرفت، پاریز، راین و گروه، کهنوج و سیار رودبار، شهداد و سیرچ مورد بازدید اعضا شورای معاونان کانون قرار گرفت.

اعضای شورای معاونان از مراکز کانون کرمان بازدید کردند

مسئولان کانون در بازدید از این مراکز با اعضا و مربیان کانون گفت‌وگو کردند و پای صحبت‌ها، دردل‌ها و پیشنهادهای آن‌ها نشستند و شاهد اجرای برخی از برنامه‌های این مراکز مانند قصه‌گویی و شعرخوانی هم بودند.

در جریان این سفر و با حضور محمدحسین توسلی سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت کانون و همراهی اکبر خدادادی مدیرکل کانون استان کرمان مرکز سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک نیز به‌صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اعضای شورای معاونان از مراکز کانون کرمان بازدید کردند

هدف از این سفرهای دسته‌جمعی، تقویت ارتباط لایه ستاد و صف مبتنی بر رویکرد مدیریت غیرمتمرکز، تقویت همبستگی و هویت خانواده کانون، بررسی و ارزیابی وضعیت موجود استان‌ها با رویکرد مدیریت و بهبود عملکرد، گسترش تعامل‌های استانی در لایه‌های مختلف حاکمیتی با رویکرد تولی‌گری، گسترش تعامل‌های استانی در لایه‌های مختلف مردمی با رویکرد افزایش مشارکت، گسترش تعامل‌های استانی در لایه‌های مختلف نخبگانی با رویکرد افزایش همکاری و ساماندهی سفرهای استانی معاونان و مدیران ستادی عنوان شده است.

قرار است اعضای شورای معاونان طی روزهای سفر از دیگر مراکز کانون استان نیز بازدید کنند و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روز ۶ اردیبهشت با سفر به کرمان به جمع اعضای شورای معاونان بپیوندد و از مراکز کانون استان بازدید کند.

یک نشست رسمی شورای معاونان نیز روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کرمان برگزار می‌شود.

اعضای شورای معاونان از مراکز کانون کرمان بازدید کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =