کد خبر: 339258
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان استان کرمان شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «استخوان ‌ماهی جادویی» به مدت یک هفته در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۲۰ اجرا در سراسر استان خواهد داشت.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان کرمان حضور دارد و برای بچه‌های استان نمایش عروسکی «استخوان‌ماهی جادویی» را اجرا می‌کند.

بر اساس این خبر، این تماشاخانه روزهای ۸ ،۱۰، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در مناطق کم‌برخوردار شهر کرمان، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت در جیرفت اجرا داشت و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به شهر بم می‌رود. اولین اجران آن هم روز جمعه ۷ اردیبهشت در رفسنجان بوده است.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان استان کرمان شد

این در حالی است که، نمایش «استخوان ‌ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری است. در خلاصه این نمایش عروسکی آمده است: «سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است....

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان استان کرمان شد

نویسنده این نمایش منوچهر اکبرلو است و احسان مجیدی آن را کارگردانی کرده است. سایر عوامل این نمایش عبارتند از، بازیگران: الهام فرج‌پور و صادق کیانی‌مقدم، آهنگ‌ساز: بهنام رحیمی، طراح صحنه: علیرضا حسین‌پور، طراح لباس: پریا علی‌محمدی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، شاعر: محمدرضا کوهستانی، دستیار کارگردان: حوریه شفیعی، مدیر صحنه: ایلیا مجیدی، عکاس: زهرا نصرالهی، روابط عمومی: مینا بهرامی، الهه ناظری، صغری آقایاری.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =