گشایش مرکز دشتک نزدیک است

مرکز فرهنگی هنری دشتک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با نود درصد پیشرفت فیزیکی آماده‌ی بهره‌برداری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری مرکز فرهنگی هنری دشتک در بخش اردل با پیشرفت فیزیکی نود درصد به مرحله‌ی چیدمان داخلی رسید.

جواد براتی کارشناس طرح‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اعلام این مطلب گفت: ساختمان مرکز دشتک با زیربنای ۴۲۰ متر در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع، در یک طبقه همکف و در سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی شد و با افت و خیزهای ساخت و ساز بالاخره هم‌اکنون در مرحله‌ی نازک‌کاری می‌باشد و به شرط تامین اعتبار لازم تا چندماه آینده تحویل مجموعه‌ی کانون خواهد شد.

براتی گفت: این مجموعه فرهنگی هنری دارای یک سالن اجتماعات و نمایش، یک سالن کودک، یک سالن نوجوان، دو کارگاه آموزشی و حیاط بازی کودکان می‌باشد.

گشایش مرکز دشتک نزدیک است

گفتنی است شهر دشتک در فاصله‌ی ۹۲ کیلومتری شهرکرد (مرکز استان) و با جمعیت ۱۲ هزار نفری بزرگ‌ترین شهر در بخش اردل می‌باشد. دشتک زادگاه یکی از سرشناس‌ترین شاعران کشور به نام پژمان بختیاری است و ساکنین آن از دو طایفه بختیاری به نام‌های چهارلنگ و هفت لنگ بختیاری می‌باشند.

این مرکز بیست و سومین مرکز ثابت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =