پویش عکس نوشت "لحظه‌ی‌ سلام"

باهدف تبیین جایگاه و شخصیت شهید آیت االله رییسی و آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با شخصیت و خدمات رییس جمهور شهید، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم فراخوان پویش لحظه‌ی سلام را منتشر کرد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، به مناسبت شهادت شماری از خدمتگزاران نظام جمهوری اسـلامی ایران و  حضرت آیت االله رییسی و با توجه به وظیفه نقش آفرینی کانون پرورش فکری کودکانو نوجوانان در عرصه‌های اجتماعی و به جهت پرداختن به موضوع شهادت خدمتگزاران نظام و  همچنین باهدف تبیین جایگاه و شخصیت شهید آیت االله رییسی و آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با شخصیت و خدمات رییس جمهور شهید، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم فراخوان پویش لحظه‌ی سلام را منتشر کرد. 

بر اساس این فراخوان کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال تا ۳۱ خرداد ماه فرصت دارند تا با عکاسی با موضوعات فراخوان و دست‌نوشته‌ای مرتبط با آن در فراخوان شرکت کنند.

چه زیباست! من دست در دست مادر و پدرم به دیدار بزرگ‌مرد کشورم می‌آیم تا با شما برای آبادانی، سرافزای و پیشرفت ایران عزیزمان هم‌پیمان شوم و قول بدهم تلاش کنم مانند شما خوبان باشم.

پس: سلام! که سلام آغاز این پیمان باشد، مثل لحظه‌ی سلام شما به خدا

در دنیای امروز، هم‌نشینی هنرهای مختلف، ظرفیت‌های بیانی تازه وقابلیت‌های جدیدی برای بیان هنری به وجود آورده و کلام در ترکیب با دیگر هنرها از جمله هنرهای بصری مثل عکاسی، قدرت و ظرفیت مضاعفی پیدا کرده است. بر این اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم پویش عکس‌نوشت "لحظه‌ی سلام" را برگزار می‌کند. کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال می‌توانند با توجه به محورهای موضوعی تعیین شده عکس بگیرند و همراه با دست‌نوشته‌ای زیبا مرتبط با عکس‌ها در این پویش شرکت کنند.


محورهای موضوعی جشنواره :

  • آیین میزبانی از پیکر مطهر شهدای راه خدمت آیت الله رییسی و همراهان
  • آیین‌ها و مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت آیت الله رییسی و همراهان
  • آخرین سفرهای استانی آیت‌الله رییسی
  • فضاسازی‌های شهری برای گرامیداشت شهدای راه خدمت 

علاقه‌مندان تا ۳۱ خردادماه فرصت دارند حداکثر ۳ اثر عکس نوشت خود را در پیام‌رسان ایتا به شناسه: @qomkpfpr ارسال کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =