برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)

برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مربیان پر تلاش کانون امروز 13 خرداد ماه 1403، در شهرهای اهواز، ایذه، اندیکا، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، منیوحی و هفتگل با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، کودکان و نوجوانان استان را با آرمان‌ها، زندگی و شخصیت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و وقایع قیام خونین 15 خرداد 1342 آشنا می کنند.

قصه گویی، یکی از برنامه های تدارک دیده برای این ایام است که مربیان کانون به وسیله‌ی آن زندگی امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد را برای بچه‌ها بازگو خواهند کرد. فعالیت های بحث آزاد و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های مراکز کانون در گرامی داشت این ایام است که در آن بیش از 20 عنوان کتاب‌های منتشر شده کانون همچون گل‌های باغ خاطره، در طلوع آزادی، امام آمد، آن جمعه، نماز سبز، نیمکت‌های پاییزی، شکست طبس و ... که با موضوع امام خمینی (ره) در مراکز کانون استان وجود دارند توسط مربیان به بچه‌ها معرفی می‌شوند.

مربیان کانون همچنین با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان را با سیره ی عملی، استکبارستیزی، ساده زیستی و ... امام خمینی (ره) و سالروز زعامت مقام معظم رهبری آشنا می کنند.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =