به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران این برنامه با هدف تبیین و پاسداشت آرمانهای عاشورا، آشنایی بیشتر اعضا با شخصیتهای برجسته و حقطلب واقعه کربلا، بهویژه حضرت ابوالفضل(ع)، و تقویت روحیه ایثار، وفاداری و مسئولیتپذیری در میان کودکان و نوجوانان، به صورت عضومحور و با مشارکت فعال اعضای شورای نوجوان برگزار شد.آیین با پخش کلیپ تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود کانون آغاز شد. اجرای برنامه را محمد بخشعلیزاده و حسنا پاکدل، از اعضای کانونیار و شورای نوجوان، بر عهده داشتند.

در ادامه، فاطمه روحی، مسئول مرکز، ضمن معرفی اهداف برنامه، از همراهی والدین و اعضای شورای خانواده قدردانی کرد و با تأکید بر نقش مشارکت داوطلبانه خانوادهها در فعالیتهای فرهنگی، از دیگر والدین و اعضا برای حضور مؤثر در برنامههای آینده مرکز دعوت به عمل آورد.
بخشهای مختلف این ویژهبرنامه با اجرای اعضای مرکز همراه بود. محمد عرفان رحیمزاده، علیرضا فدایی، اوریا علینژاد، امیرعلی مددی، محمدطاها مددی، محمد بخشی و امیرمهدی کریمی در اجرای تعزیهخوانی حضور فعال داشتند. همچنین صبا عزتی، الینا عباسی، آوینا علینژاد، سنا عباسی و بهار عزیزیمنش در نمایش «زنان مقتدر کربلا» به ایفای نقش پرداختند. سنا عباسی و آنیما افلاکی نیز با اجرای دکلمه، حال و هوای معنوی برنامه را تکمیل کردند.

در بخشهای اجرایی، آرین صالحی مسئولیت صدا و صوت و النا رنجبر طراحی پوستر برنامه را بر عهده داشتند. همچنین اجرای آیین سنتی تشتگذاری و پخش کلیپ «پرچم من» با صدای حسن ستوده، با هدف تقویت حس ملی و میهنی، از دیگر بخشهای این مراسم بود.
فضاسازی مناسب مرکز با همراهی سیده مریم اسمعیلزاده انجام شد و والدین، اعضای شورای خانواده و مربیان مرکز نیز در بخش نذورات و پذیرایی مشارکتی صمیمانه و ارزشمند داشتند.

گفتنی است ویژهبرنامه «داغ مشک» با برنامهریزی و اجرای اعضای شورای نوجوان، مسئولیت محمد بخشعلیزاده و با نظارت فاطمه روحی، مسئول مرکز ۳۵، برگزار شد و جلوهای از مشارکت مؤثر کودکان، نوجوانان و خانوادهها در برگزاری برنامههای فرهنگی و آیینی کانون را به نمایش گذاشت.


