به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، در سومین هفته از پویش «فصل گرم کتاب» که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ در بوستان نرگس برگزار شد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره پسماند و مرکز خدمات شهری به صورت ویژه ظاهر شدند تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان پذیرای بیش از ۲۰۰ نفر از اعضا و اهالی محل باشد.

برگزاری کارگاه های ساخت عروسک با دورریختنی ها، کارگاه سفال، ساخت کاردستی و کارگاه نجوم از فعالیت های انجام گرفته این هفته‌ی این پویش ملی بود.

بر اساس این گزارش در کارگاه ساخت عروسک، مهمانان کوچک و بزرگ این پویش با دورریختنی‌ها و قاشق یکبار مصرف و کاموا به ساخت عروسک پرداختند و در کارگاه نجوم نیز با استفاده از تلسکوپ اجرام آسمانی را دیدند.

در حاشیه این کارگاه‌ها گروهی از اعضای کارآفرین مرکز شماره ۸ دست سازه های خود را که اغلب از دورریختنی‌ها بود، جهت نمایش و فروش در معرض دید گردشگران این بوستان قرار دادند و همچنین برنامه ای در خصوص اهمیت تفکیک زباله از مبدأ و توجه به محیط زیست توسط اداره پسماند صورت گرفت. 

در میان انواع کارگاه‌ها و برنامه‌هایی که برای این شب در نظر گرفته شده بود، گیاهانی که اعضای این مرکز در کارگاه زیست مورد بررسی قرار داده بودند نیز معرفی شد.

از مهمانان ویژه‌ی این پویش، بوستان معاون اجرایی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری، حاتمی نیا شهردار منطقه ۶ استان قم و برادران مسئول آموزشگران خدمات شهری منطقه ۶ این استان بودند.

لازم به ذکر است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری در طرحی استانی با نام «نشاط شهری» که خود نیز مجری آن بودند، همزمان با این پویش ملی برنامه‌های خود را اجرا کردند و دقایقی را به یکی از اعضای نوجوان مرکز شماره ۸ اختصاص دادند تا به معرفی کانون و فعالیت های آن بپردازد.