نمایش فیلم پویانمایی "گرگ و میش"در بخش مسابقه‌ی جشنواره فیلم لایپزیگ آلمان

فیلم پویانمایی "گرگ و میش" به کارگردانی "محمدعلی‌ سلیمان‌زاده" به بخش مسابقه‌ی رسمی جشنواره بین‌المللی فیلم "لایپزیگ" آلمان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و انیمیشن لایپزیگ طی روزهای 26 مهر تا 2 آبان در کشور آلمان برگزار می‌شود و فیلم موفق ایرانی در این جشنواره با فیلم‌های بخش مسابقه‌ به رقابت خواهد پرداخت.
فیلم 17 دقیقه و 4 ثانیه‌ای  "گرگ و میش" محصول سال 1387 امور سینمایی کانون موفقیت‌های ارزشمندی را طی دو سال گذشته در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.
دریافت تندیس نقره‌ای ششمین جشنواره پویانمایی تهران در بخش مسابقه‌ی ایران، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن کوتاه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کسب عنوان بهترین فیلم  کوتاه انیمیشن جشنواره و جایزه بهترین اقتباس ادبی جشنواره فیلم کوتاه تهران، همچنین دریافت پروانه زرین و دیپلم افتخار بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان و دیپلم بخش مسابقه‌ی سینمای ایران همین جشنواره از جمله موفقیت‌های این فیلم پویانمایی است.
فیلم‌نامه گرگ و میش بر اساس اقتباسی از شعر سعدی، داستان گوسفندی است که گرگی قصد دریدن او را دارد. گوسفند در انتظار رهایی است اما قهرمان داستان ـ که به ظاهر یک دکتر است ـ او را از دست گرگ می‌رهاند و به مداوای‌اش ـ که دچار صدمات و مشکلات روحی شده ـ می‌پردازد.


بخش کوتاهی از فیلم گرگ و میش را ببینید: