کد خبر: 199879
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵
لوح فشرده کاغذ بازی، اوریگامی را به کودکان آموزش می‌دهد

مجموعه‌ای از الگوهای کاغذ و تا (اوریگامی) در قالب لوح فشرده‌ای با عنوان "کاغذ بازی" به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این لوح فشرده در آستانه نوروز توسط انتشارات کانون به بازار ارایه شده است و در آن شیوه‌ی ساخت 370 الگوی کاغذ و تا در محیطی چند رسانه‌ای، سرگرم کننده، خلاق و انعطاف پذیر به نمایش گذاشته شده است.
کودکان و نوجوانان ایرانی در نوروز امسال می‌توانند با هنر جذاب و سرگرم کننده اوریگامی از طریق این لوح فشرده به خوبی آشنا شوند.
الگوهای برگزیده لوح فشرده کاغذ بازی در 12 گروه طرح‌های ساده، گل‌ها و گیاهان، حیوانات، آبزیان، پرندگان، حشرات، ساخته های دست بشر، لباس‌ها، خوراکی‌ها، سرگرمی‌ها، حروف و اعداد ازتنوع فراوانی برخوردار است.
در عین حال مجموعه‌ای شامل 370 انیمیشن در بیش از 400 دقیقه و همین تعداد ویدیو در بیش از 8 ساعت تکمیل کننده آموزش کاغذ و تا به کودکان ونوجوانان در این لوح فشرده است.
درهمین بخش برای راهنمایی کودکان به منظور ساخت طرح‌ها، امکان ورق زدن کتاب تغییر جهت‌، رنگ و اندازه تصاویر نیز فراهم شده است.
همچنین 740 عکس و تصویر واقعی(هر طرح دو تصویر) از الگوهای ساخته شده به همراه جلوه‌های ویژه تصویری و موسیقی مناسب به همراه راهنمای نوشتاری و صوتی به انتخاب کاربر برای تمام الگوها به آموزش کودکان کمک می‌کند.
لوح فشرده "کاغذ بازی" با کاربری بسیار آسان قابل اجرا بر روی تمامی سیستم‌های عامل رایانه‌ای بدون محدودیت است.
این لوح فشرده را جلال وزیری بر اساس کتاب کاغذ بازی طراحی و کارگردانی کرده و برنامه‌نویسی آن بر عهده سهراب احمدی بوده است.
کاغذ بازی با قیمت 35 هزار ریال در تمامی فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان عرضه شده است.