پژوهش و تحقیق رکن علمی و اساسی هر جامعه به شمار می آید

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگاه علمی آموزشی پژوهشگران با حضور پژوهشگر برتر ایران شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان گیلان کارگاه علمی آموزشی با حضور مدیر کانون و پژوهشگر برتر ایران و مربیان فرهنگی و اعضای کودک و نوجوان پژوهشگر در مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت برگزار شد.
 نقی علیزاده مدیر کانون استان در این کارگاه آموزشی گفت: پژوهش و تحقیق به عنوان رکن علمی و اساسی هر جامعه به شمار می آید و امروزه بسیاری از پیشرفت ها ی کشورهای توسعه یافته به دلیل رشد و پیشرفت آن جوامع در امر تحقیق و پژوهش می باشد.
وی افزود: اگر تحقیق و پژوهش از سن کودکی آغاز شود و کودکان و نوجوانان از حافظه محوری به تحقیق و پژوهش روی آورند تغییر و تحول مفید و اساسی در نظام آموزشی کشورمان رخ خواهد داد. وی اظهار امیدواری کرد که مربیان و کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاههای آموزشی و بهره مندی از تجارب پژوهشگران برتر کشور می توانند آینده ی موفقی را برای کشورمان درزمینه ی  علم آموزی و تولید علم ترسیم نمایند.
در این کارگاه علمی آموزشی احمد هدایت پناه مدرس دانشگاه و پژوهشگر برتر ایران با معرفی یکی از تالیفات خود با عنوان " چگونه تحقیق کنیم؟ " نکات کلیدی و مهمی را در خصوص اهمیت تحقیق و اساسی ترین مراحل تحقیق و پژوهش برای شرکت کنندگان در کارگاه تشریح نمود.
شایان ذکر است در این کارگاه، نمایشگاهی از آثار تحقیقی اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به نمایش گذاشته شده بود.
این کارگاه آموزشی با حضور 40 مربی فرهنگی و عضو کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه رشت برگزار شد.