اظهار خرسندی مدیرعامل از مشارکت فعال کانون در جشنواره بین‌المللی رضوی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی رضوی از مشارکت کانون در این رویداد فرهنگی، مذهبی اظهار خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدصادق رضایی در این پیام آورده است:
سه سال از مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جاری‌سازی فرهنگ و تفکر سراسر نور عالِم اهل بیت، ثامن‌الحجج علی بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در کشور عزیزمان می‌گذرد و هر سال امیدواران عنایت حضرتش بهینه‌تر از سال قبل چراغ امید استمرار این حرکت ارزشمند رضوی را در این خانه‌ی مهربانی، روشن‌تر کرده‌اند.
هر چند در آغاز راه، هدف‌گذاری، فراوانی آمار نبود که مشارکت عاشقانه‌ی همراهان و همکاران، مبین و گواه این مدعاست.
و امروز خرسندیم که این باران زلالی که از هشت استان کشور باریدن گرفت، امکانی ایجاد کرد تا انبوه مشتاقان، گرهِ دل، به پنجره فولاد معارف حضرتش محکم‌تر کنند و خالق آثارِ ماندگاری در این حوزه شوند که قبل از حضور در رقابت ظاهری جشنواره، پیروز و برنده‌ی جدال نور و ظلمت درونی شده‌اند. این جهاد گوارای وجود تک تک کودکان و نوجوانانی که هم‌سفر این سلسله نور شدند و خوشا به سعادت مربیانی که مشوق و رفیق راه در این قافله گشتند.
اینک هدیه به همه کسانی که آرزوی همراهی سومین قافله را داشتند، آغاز رفاقت چهارم و استمرار همراهی و همکاری مسوولان فهیمی است که خواهان ثبت دوامشان بر جریده عالم‌اند، پس بسم ا...
جشنواره‌های کارگروه کودک و نوجوان دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)طی روزهای 28 شهریور تا 2 مهر در 8 استان کشور برگزار می‌شود.