تبریک به زنان ایران اسلامی که دوشادوش مردان ایثارگر، استوار و مستدام ایستاده اند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز میلاد بزرگ بانوی اسلام را با اهدای لوح سپاس به تمامی بانوان همکار تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، نقی علیزاده مدیر کل کانون استان میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) را با اهدای لوح سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش بانوان همکار تبریک گفت.
در قسمتی از این لوح سپاس آمده است: عید سعید مولود اعظم، حضرت زهرا سلام الله علیها را که فضایل او همطراز فضایل بی نهایت پیامبر اکرم(ص) و خاندان عصمت و طهارت است را تبریک عرض نموده و به مصداق حدیث " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از زحمات جنابعالی جهت اعتلای فرهنگ مبین اسلام و گسترش فضایل انسانی حضرت زهرا(س) و پرورش دختران و زنان آینده این مرز و بوم جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیر می نمایم.
شایان ذکر است هدیه‌ای نقدی به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها)، حضرت امام خمینی(ره) و روز زن به حساب کارکنان زن تمام وقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واریز شد. این هدیه به پیشنهاد سید صادق رضایی مدیرعامل کانون و موافقت هیات مدیره کانون به تمامی بانوان کارمند تمام وقت (رسمی، پیمانی و قراردادی) اهدا شد.