جشن دو سالگی مرکز فرهنگی هنری سرایان برگزار شد

دو سال پیش هم زمان با دهه مبارک فجر و میلاد پر برکت امام حسن عسکری (ع) کودکان و نوجوانان سرایان صاحب مرکز فرهنگی هنری شدند و حالا به شکرانه این نعمت برای کانون جشن تولد دوسالگی گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، دهه فجر همواره برای کودکان و نوجوانان شهرستان سرایان یادآور خاطره‌ی خوبی است، زیرا دوسال پیش در همین ایام مبارک صاحب یک مرکز فرهنگی هنری و جایی به نام کانون شدند و مرغک کانون را شناختند.
این در حالی است که امروز تعداد اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان به 320 نفر رسیده است و خداوند را شاکرند که از امکانات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بهره‌مند می‌شوند.
فرا رسیدن دهه فجر بهانه‌ی خوبی برای گرفتن جشن تولد برای مرغک کانون در کنار جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است و به همت اعضا این جشن در این ایام خجسته برای دومین سال متوالی برگزار شد.
حسین اسماعیل زاده معاون فرماندار سرایان، نرگس پرتویی از کمیته امور بانوان نیز میهمان این جشن بودند در حالی که از فعالیت‌های کانون در دهه مبارک فجر بازدید کردند.
معرفی شخصیت امام حسن عسکری (ع)، مولودی خوانی، زیباخوانی اشعار انقلاب، خاطره‌خوانی از روزهای انقلابی در سال 57، قصه گویی، قرائت وصیت نامه شهید به همراه مسابقات شاد و متنوع از جمله برنامه‌های کانون سرایان در گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر است.