ایستگاه " تصویری از انقلاب" در پارک‌های  شهرستان قاینات

ایستگاه " تصویری از انقلاب" در سه پارک شهرستان قاین با محوریت دهه فجر و برگزاری کارگاه‌های فرهنگی ، هنری پذیرای حضور بیش از 700 نفر از کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با گرامی‌داشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرکز فرهنگی هنری قاین با مشارکت شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد  ایستگاه فرهنگی ، هنری " تصویری از انقلاب" را برگزار کرد.
این ایستگاه طی روزهای 19 الی 21  بهمن 1392 در پارک‌های فرهنگ، قبا و باغ ملی به منظور مشارکت فعال کودکان و نوجوانان در جشن انقلاب با اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه گویی، شعر خوانی و نقاشی برگزار شد.
طی این سه روز بیش از 700 نفر از کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها شرکت کردند و نقاشی‌های زیبایی را با شنیدن اشعار و قصه‌های انقلابی بر دل سفید کاغذ به نمایش گذاشتند.
علیرضا دربندی شهردار، علی اکبراسدالهی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، سید حامد علوی مدیر آموزش و پرورش و سعید طالبی مقدم ریاست فرهنگ و ارشاد شهرستان قاین و تنی چند از مسوولین با حضور در این ایستگاه‌ها در جریان روند فعالیت مربیان، کودکان و نوجوانان قرار گرفتند.
در پایان این سه روز صاحبان آثار نقاشی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
اجرای نمایش عروسکی " پیرزن و دوستان" در کانون قاین
هم‌زمان با  ایام گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، گروه نمایش عروسکی مرکز فرهنگی هنری قاین نمایش عروسکی "پیرزن و دوستان" را به روی صحنه بردند.
این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حمیده رونقی مربی هنری و به شیوه میله ای با اجرای هنرمندانه زیبا سادات حسینی نژاد، سیده فاطمه حسینی، مریم شارکی، مهشید بنی اسدی، مهدیه کارکن، کیانا رحمتی، مینا نداف، مهنا زعفرانی و زری عابدی با حضور بیش از 40 نفر از والدین و اعضا به نمایش در آمد.