نمایش «خانه خورشید» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «خانه خورشید» تازه‌ترین اثر شهرام کرمی از 16 شهریور در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «خانه‌ی خورشید» کاری از گروه نمایش شایا به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی است که هنرمندانی چون پرستو گلستانی، آرش نوذری، علیرضا دری، روح‌اله زندی‌فر، مینووش رحیمیان و روژان کُردنژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.
بر اساس این گزارش «خانه خورشید» داستان مرغ دریایی به نام ماشک است که وقتی متولد می‌شود فلج است و قادر به پرواز نیست و همیشه حسرت پرواز دارد. اما مرغ دریایی دیگری به نام «چوشی» به سرزمین ماشک می‌آید که ماشک با دیدن او فکر و اندیشه‌اش تغییر می‌کند.
آهنگ‌ساز این اثر سیاوش لطفی، طراح صحنه امیرحسین دوانی، طراح گریم سارا اسکندری، طراح لباس روشنک کریمی است.
در عین حال احمد رشیدی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، حمیدرضا صفوی‌برنا مدیر صحنه،  زهرا شایان‌فر روابط عمومی، علی ضیایی منشی صحنه، رژین دلفان امور اجرایی و امیر خدامی عکاس در تولید و اجرای این نمایش همکاری دارند.
این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها صبح‌ها برای مدارس و مهد کودک‌ها با هماهنگی قبلی و عصرها از ساعت 18در سالن بوستان برای عموم در مرکز تئاتر کانون واقع بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله تهران اجرا می‌شود.
گفتنی است شماره تلفن‌های 88966119 – 88980721 برای ذخیره جا و پیش‌خرید بلیت در نظر گرفته شده است.